Biletin tarina

Biletti perustettiin vastaamaan parhaalla mahdollisella tavalla tapahtumien järjestäjien vaihteleviin tarpeisiin. Sen taustalta löytyy pitkän uran tapahtumajärjestämisen parissa tehneitä henkilöitä, joiden kokemuksen avulla Bilettiä on alusta asti kehitetty huomioimaan kaikki lipunmyyntiin liittyvät tarpeet ennakkomyynnistä tapahtuman ovelle saakka.

Käyttöliittymämme mahdollistaa helpon ja nopean tavan tarkkailla ja hallinnoida lipunmyyntiä. Erilaisten ennakkolipputyyppien myyntiajankohtien määrittämisen lisäksi tarjoamme myös laajan kirjon statistiikkaa lipunmyynnissä ja halutessanne vaikkapa tekstiviesti-ilmoituksen sillä hetkellä, kun tapahtuman lipunmyynti on kattanut järjestäjän itsensä määrittämän rajan.

Ennakkolippujen myynnin lisäksi tarjoamme apuamme kaikkiin lipunmyynnin vaiheisiin. Meidän kauttamme saat lippujen tarkastamiseen liittyvän tekniikan lisäksi halutessasi apua myös lipunmyyntihenkilökunnan tarpeen kartoittamiseen ja halutessamme myös hoidamme teille tuon henkilökunnan. Meidän kauttamme saatte myös tarvittavan laitteiston maksujen vastaanottamiseen tapahtuman sisäänkäynnillä niin kortilla kuin käteiselläkin ja tarvittaessa hoidamme teille myös näiden tilitykset. Tällä “avaimet käteen”-periaatteella haluamme vapauttaa järjestäjän energian muihin asioihin.