Biljetten skickas till dig via SMS och e-post. Avsändaren är Biletti. Har du kontrollerat båda, inklusive alla mappar i din e-post som spam och andra automatiska filter?
Om du fortfarande inte kan hitta din biljett, kontakta oss på: customerservice@biletti.fi
Biljetter som köpts efter att kontot skapats kommer automatiskt att visas på ditt konto. Om du skapade ditt konto efter att ha köpt biljetten, läggs den inte till automatiskt.
Om du vill använda återförsäljningsfunktionen för en biljett som köpts innan du skapade ditt konto, kontakta oss på: customerservice@biletti.fi
Biljetter kan inte returneras eller bytas. Du kan dock sälja din biljett via återförsäljningsfunktionen.
Biljetter kan inte bytas eller returneras. Du kan sälja din biljett via återförsäljningsfunktionen och sedan köpa en ny. Observera att biljetter köpta för fel datum eller föreställning inte kan bytas, men de kan säljas.
Ja, om evenemanget erbjuder ett uppgraderingsalternativ. Du kan uppgradera din biljett genom att kontakta oss på: customerservice@biletti.fi
Du behöver ett Biletti-kundkonto. Kontot måste skapas innan du köper biljetten och med samma e-postadress som användes vid biljettköpet.
Om evenemanget stöder biljettåterförsäljning kommer återförsäljningsfunktionen automatiskt att visas på ditt konto.
Observera att biljetter betalda med kulturförmåner (t.ex. Edenred, Smartum, Epassi) inte kan återbetalas i kontanter men kan bytas mot ett presentkort för andra evenemang på Biletti.
Om du köpte en biljett innan du skapade ett Biletti-kundkonto, lägg till din beställning på ditt konto via ditt kundkonto. Logga in på ditt kundkonto, ange ditt beställningsnummer i det angivna fältet och lägg till den saknade beställningen. Du hittar beställningsnumret i beställningsbekräftelsen som skickades till din e-post.
Observera att återförsäljningen av biljet
Evenemangsarrangören ansvarar för att informera om inställningar och återbetalning av biljetter.
Återbetalning kan ske genom Biletti eller en annan metod som arrangören valt. När återbetalningsprocessen har avtalats med arrangören, meddelar Biletti biljettköparna.
Observera att biljetter som betalats med kulturförmåner (t.ex. Edenred, Smartum, Epassi) inte kan återbetalas kontant, men kan bytas mot ett presentkort av samma värde för andra evenemang på Biletti.
assistantInfo1
assistantInfo2
assistantInfo3
Tråkigt att höra att du är sjuk. Du kan sälja din biljett vidare genom Återförsäljningsfunktionen om evenemanget stödjer denna funktion. Du behöver ett Biletti-kundkonto för detta. Om du köpte biljetten innan du skapade kontot, kontakta oss på: kundservice@biletti.fi
Ibland kan det uppstå fel under betalningen, exempelvis om förbindelsen mellan banker tillfälligt är nere. Oroa dig inte, dina pengar är säkra. Kontakta vår kundtjänst, så kontrollerar vi om betalningen genomfördes och löser ditt biljettproblem.
Ja. Onlinebetalningar med Smartum, Epassi och Edenred kulturförmåner är möjliga. Observera att detta endast är tillgängligt för onlinebetalningar; vi kan inte ta emot fysiska vouchers eller betalningar som görs genom mobilappar.
Tyvärr är detta inte möjligt för tillfället, och vi kan inte acceptera fysiska biljetter som köpts i andra butiker. Men vi arbetar på denna funktion och undersöker sätt att stödja återförsäljning av biljetter som köpts från andra källor i framtiden.
Om du har några andra frågor kan du få svar från vår kundtjänst: kundservice@biletti.fi
Copyright Biletti.fi @ 2025