blog-image

ReSell – lippujen turvallinen uudelleenmyynti

Etkö pääsekään tapahtumaan? Tai etsitkö lippua loppuunmyytyyn keikkaan? Biletin ReSell on lippujen uudelleenmyyntitoiminto, jonka kautta voit myydä käyttämättä jääneen lippusi luotettavasti tai ostaa toisen käyttäjän myymän lipun turvallisesti.

ReSell-toiminnan kautta ostaminen on aina turvallista, sillä alkuperäinen lippu mitätöidään ja uusi ostaja saa täysin uuden lipun yksilöllisellä sarjanumerolla. Tämä estää tehokkaasti huijaukset ja feikkilippujen käytön.

ReSell pähkinänkuoressa

  • ReSell toimii vain kirjautuneille käyttäjille. Jos olet ostanut lipun ilman kirjautumista, voit luoda tilin samalla sähköpostiosoitteella ja lisätä tilauksen tilillesi.

  • Jos ReSell-toiminto näkyy tapahtumasivulla ja tilauksellasi, toiminto on automaattisesti käytössäsi.Jos toimintoa ei näy, voit kysyä osoitteesta: biletti@asiakaspalvelu.fi, onko kyseinen toiminto tulossa tähän tapahtumaan käyttöön.

  • ReSell sulkeutuu, kun tapahtuma alkaa. Tämän jälkeen lipun myyminen tai ostaminen ei ole enää mahdollista.

  • Jokaisesta onnistuneesta lipunmyynnistä veloitetaan 2 euron palvelumaksu.

  • Alkuperäiseen lipun hintaan voi lisätä korkeintaan 10 % alkuperäisen hinnan päälle. Tämä kattaa kattaa uudelleen myynnin käsittelykulut. Voit halutessasi myydä liput myös alkuperäistä hintaa edullisemmin.

  • Kulttuuriedulla ostetuista lipuista lipuista saat vastineeksi lahjakortin, jonka voit hyödyntää mihin tahansa Biletin tapahtumaan vuoden ajan.

  • Biletti ei hyvitä myymättä jääneitä lippuja.

Ohje: näin myyt lippusi ReSellissä 

  1. Kirjaudu sisään omalle Biletti-tilillesi tästä >>

  2. Siirry kohtaan ”Tilaukset” ja valitse tilaus, josta haluat myydä lipun

  3. Valitse myytävä lippu

  4. Klikkaa "Myy lippu ReSellissä"

  5. Aseta haluamasi hinta – muistathan, että voit lisätä lipun alkuperäishintaan korkeintaan käsittelykulut kattavan 10 % korotuksen tai myydä lipun alkuperäistä hintaa edullisemmin

  6. Halutessasi voit käyttää salaista linkkiä ja myydä lipun esimerkiksi suoraan kaverille, ilman, että se on muiden saatavilla.

  7. Kun lippu on myynnissä, kaikki tapahtuman ostojonossa olevat saavat sähköpostin myynnissä olevasta lipusta

  8. Nopein ostaja saa lipun – lippua ei voi varata ostoskoriin odottamaan, vaan se pitää lunastaa heti

  9. Kun lippusi ostetaan, alkuperäinen QR-koodi mitätöidään ja ostaja saa uuden lipun

  10. Saat maksun tilillesi noin viikon sisällä – maksut käsitellään torstaisin

Haluatko ostaa ReSell-lipun? Avaa haluamasi tapahtuman lippusivu ja tarkista, onko ReSell-lippuja saatavilla. Jos on, toimi nopeasti – liput menevät nopeimmalle maksajalle, eikä niitä voi varata ostettavaksi myöhemmin..

Usein kysyttyä

Ostin lipun ilman tiliä. Voinko käyttää ReSell-toimintoa? Kyllä. Luo Biletti-tili samalla sähköpostiosoitteella, jolla ostit lipun. Kun olet kirjautunut sisään, voit lisätä tilauksesi tilillesi ja käyttää ReSell-toimintoa.

Milloin saan rahani myydystä lipusta? Myynnit käsitellään alkuviikosta (yleensä maanantaisin tai tiistaisin), ja maksut tehdään torstaisin. Huomaathan, että maksussa voi mennä noin viikko.

Voinko valita, kenelle myyn lipun? Kyllä. Voit luoda salaisen linkin ja jakaa sen haluamallesi henkilölle. Tällöin lippu ei mene julkiseen myyntiin.

Voiko ReSell-kaupan perua Lipun voi poistaa myynnistä ilman kuluja, kunhan sitä ei ole vielä ostettu tai se ei ole kenenkään ostoskorissa. Ainoastaan onnistuneesta myynnistä veloitetaan palvelumaksu. Jos lippu on jo ostettu, kauppa on sitova eikä sitä voi perua.

Miksi en pääse ostamaan ReSell-lippua? ReSell-lippuja ei voi varata ostoskoriin. Lipun saa se, joka ehtii ensimmäisenä maksamaan sen. Tämä voi aiheuttaa ruuhkaa erityisesti suosituissa tapahtumissa.

Katso tästä>> myös muut usein kysytyt kysymyksemme. 

Ota yhteyttä

Jos kohtaat ongelmia tai sinulla on kysyttävää, asiakaspalvelumme auttaa: asiakaspalvelu@biletti.fi

Copyright Biletti.fi @ 2025