UKK

Usein kysytyt kysymykset


Olen hukannut lippuni — miten toimin?

Lippu lähetetään sinulle sekä tekstiviestillä että sähköpostilla ja lähettäjänä näkyy Biletti. Olethan tarkistanut molemmat sekä sähköpostisi kaikki kansiot, kuten roskapostin ja muut automaattiset lajittelut?

Jos et etsinnöistä huolimatta löydä lippuasi, ota yhteyttä: asiakaspalvelu@biletti.fi

Tilin luomisen jälkeen ostamasi liput näkyvät tililläsi automaattisesti. Jos olet kuitenkin luonut tilin vasta lipun oston jälkeen, se ei päivity tilillesi automaattisesti.

Jos haluat käyttää Re-Sell -toimintoa lippuun, jonka olet ostanut ennen tilin luomista, ota yhteyttä: asiakaspalvelu@biletti.fi

Voinko palauttaa lippuni?

Lipuilla ei ole palautus- eikä vaihto-oikeutta. Voit kuitenkin myydä lippusi eteenpäin Re-Sell -toiminnon kautta.

Voinko vaihtaa lippuni toiseen lippuun?

Lipuilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta. Voit kuitenkin myydä lippusi eteenpäin Re-Sell -toiminnon kautta ja ostaa tämän jälkeen uuden lipun. Huomioithan, että myöskään väärälle päivälle tai väärään näytökseen ostettuja lippuja ei voi vaihtaa, mutta voit myydä ne eteenpäin.

Voinko korottaa normaalin lippuni VIP-lippuun?

Kyllä, jos kyseisellä tapahtumalla on käytössä lipun korotusmahdollisuus. Voit korottaa lippusi ottamalla yhteyttä: asiakaspalvelu@biletti.fi

Miten voin jälleenmyydä lippuni?

Sinulla tulee olla asiakastili Biletin verkkokaupassa. Tilin tulee olla voimassa ennen lipun ostamista ja sen tulee olla luotuna samalla sähköpostiosoitteella, millä lippukin on ostettu.

Jos tapahtumalla on käytössä lippujen jälleenmyyntimahdollisuus, Re-Sell -toiminto näkyy tililläsi automaattisesti.

Huomioithan, että kulttuuriedulla (esim. Edenred, Smartum, Epassi) maksetuista lipuista emme pysty palauttamaan sinulle jälleenmyyntiä rahana, mutta saat samalle summalle lahjakortin, joilla voit ostaa lippuja muihin Biletissä myynnissä oleviin tapahtumiin.

Jos olet ostanut lipun ennen Biletin asiakastilin luomista, käy lisäämässä tilauksesi tilillesi asiakastilisi kautta. Kirjaudu asiakastilille, kirjoita tilausnumerosi sille tarkoitettuun kenttään ja lisää puuttuva tilaus. Tilausnumeron löydät tilausvahvistukselta mikä Sinulle on lähetetty sähköpostiin.

Huomioithan että lippujen jälleenmyynti sulkeutuu kun tapahtuma alkaa. Sen jälkeen ei ole enää mahdollista ostaa tai myydä lippuja.

Tapahtuma peruuntui, mitä lipulleni tapahtuu? Saanko rahani takaisin?

Tapahtuman peruuntumisesta, lippurahojen palauttamisesta ja sen tiedottamisesta vastaa ensisijaisesti tapahtuman järjestäjä.

Palautus voidaan järjestää joko Biletin kautta tai muulla tapahtuman järjestäjän valitsemalla tavalla. Kun kyseisen tapahtuman palautusprosessi on sovittu tapahtumajärjestäjän kanssa, Biletti ilmoittaa tästä lipun ostaneille.

Huomioithan, että kulttuuriedulla (esim. Edenred, Smartum, Epassi) maksetuista lipuista emme pysty palauttamaan sinulle peruutusta rahana, mutta saat samalle summalle lahjakortin, joilla voit ostaa lippuja muihin Biletissä myynnissä oleviin tapahtumiin.

Sairastuin enkä pääse tapahtumaan — voinko palauttaa lippuni?

Ikävä kuulla, että olet sairastunut. Voit myydä lippusi eteenpäin Re-Sell -toiminnon kautta, jos kyseisessä tapahtumassa on tämä toiminto käytössä. Huomioithan, että sinulla tulee olla tätä varten Biletin asiakastili. Jos olet ostanut lipun ennen asiakastilin luomista, ota yhteyttä: asiakaspalvelu@biletti.fi

Yritin ostaa lippua, mutta maksuprosessi päättyi virheilmoitukseen

Joskus maksun yhteydessä voi ilmetä virhe, jos esimerkiksi pankkien välinen yhteys ei hetkellisesti toimi. Ole huoletta, sillä rahasi ovat kuitenkin turvassa. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistetaan yhdessä, onko veloitus mennyt läpi ja katsotaan lippuasiasi kuntoon.

Voinko maksaa Samrtumin, Epassin tai Edenredin kulttuuriedulla?

Kyllä. Verkkomaksaminen onnistuu Smartumin, Epassin ja Edenredin kulttuurieduilla. Huomioithan kuitenkin, että tämä onnistuu vain verkkomaksamisella, emmekä pysty vastaanottamaan fyysisiä kulttuuriseteleitä tai mobiiliappin kautta tehtyjä maksuja.

Ostin lippuni muualta kuin Biletistä, voinko myydä sen Biletin kautta?

Valitettavasti tämä ei ole tällä hetkellä mahdollista, emmekä voi ottaa esimerkiksi kivijalkaliikkeestä ostettuja fyysisiä lippuja myyntiin. Asia on meillä kuitenkin kehityslistalla ja pohdimme, miten voisimme tulevaisuudessa auttaa myös muualta ostettujen lippujen jälleenmyynnissä.

Mikäli on mitä tahansa muuta kysyttävää, asiakaspalvelustamme saat vastauksen: asiakaspalvelu@biletti.fi

Copyright Biletti.fi @ 2024