Ostetuilla lipuilla ei ole palautusoikeutta. Tapahtuman peruuntuessa katso kohta "Tapahtuman peruuntuminen".
Biletti.fi ei ole vastuussa tapahtumien muutoksista tai peruuntumisesta. Peruuntuneen tapahtuman ennakkolippujen palautuksista vastaa tapahtuman tuottaja. Tapahtuman peruuntuessa tapahtuman tuottaja tiedoittaa menettelystä miten palautuksista tai mahdollisissa korvausasioissa toimitaan. Lippujen toimituskuluja ei palauteta vaikka tapahtuma peruuntuisi.
Käytössämme on porrastettu toimitus- ja käsittelykulujen malli, joka varmistaa, että kulut määräytyvät oikeudenmukaisesti lippuhintojen perusteella.
Lippupakettien osalta jokaiselle lipulle määritellään laskennallinen arvo (lipun hinta jaettuna tulostettavien lippujen määrällä). Kulut määräytyvät tämän arvon perusteella samalla tavalla kuin yksittäisten lippujen kohdalla.
Kulttuurieduilla (Smartum, Epassi, Edenred) maksettaessa lisäämme 3 % maksutapaprovision kattamaan näiden maksutapojen käsittelystä aiheutuvat kustannukset.
Lahjakortin myyntihintaan lisätään 2.50€ käsittelykulu. Kulttuurieduista Smartum, Edenred ja Epassi maksuihin lisätään +3% maksutapaprovision. Paypal maksuihin lisätään +4% maksutapaprovision.
Lippujen jälleenmyynti ansaitsemistarkoituksessa on ehdottomasti kiellettyä. Lippujen jälleenmyynti on mahdolllista tehdä Biletin omaa jälleenmyyntikanavaa käyttäen mikä on tarjolla kaikille rekisteröityneille käyttäjille.
Mikäli ostaja kohtaa ongelmatilanteen lippujen maksuprosessissa, tai muussa tilanteessa sivustoa käytettäessä, tulee ostajan ottaa yhteyttä välittömästi asiakaspalveluun ongelmatilanteen ratkaisemisessa.
Ostamalla lippuja Biletti.fi sivustolta, suostut ylläoleviin toimitusehtoihin.
Copyright Biletti.fi @ 2024