toimitusehdot

Yleiset toimitusehdot

Lippujen palautus

Ostetuilla lipuilla ei ole palautusoikeutta. Tapahtuman peruuntuessa katso kohta "Tapahtuman peruuntuminen".

Tapahtuman peruuntuminen

Biletti.fi ei ole vastuussa tapahtumien muutoksista tai peruuntumisesta. Peruuntuneen tapahtuman ennakkolippujen palautuksista vastaa tapahtuman tuottaja. Tapahtuman peruuntuessa tapahtuman tuottaja tiedoittaa menettelystä miten palautuksista tai mahdollisissa korvausasioissa toimitaan. Lippujen toimituskuluja ei palauteta vaikka tapahtuma peruuntuisi.

Toimitusmaksu ja käsittelykulu

Lipun myyntihintaan lisätään 1.00-2.00€ toimitusmaksu ja käsittelykulu riippuen lipun hinnasta. Kulttuurieduista Smartum, Edenred ja Epassi maksuihin lisätään +3% maksutapaprovision. Paypal maksuihin lisätään +4% maksutapaprovision.

Lahjakortin toimitus- ja käsittelykulu

Lahjakortin myyntihintaan lisätään 2.50€ käsittelykulu. Kulttuurieduista Smartum, Edenred ja Epassi maksuihin lisätään +3% maksutapaprovision. Paypal maksuihin lisätään +4% maksutapaprovision.

Lippujen jälleenmyynti

Lippujen jälleenmyynti ansaitsemistarkoituksessa on ehdottomasti kiellettyä. Lippujen jälleenmyynti on mahdolllista tehdä Biletin omaa jälleenmyyntikanavaa käyttäen mikä on tarjolla kaikille rekisteröityneille käyttäjille.

Virhetilanne

Mikäli ostaja kohtaa ongelmatilanteen lippujen maksuprosessissa, tai muussa tilanteessa sivustoa käytettäessä, tulee ostajan ottaa yhteyttä välittömästi asiakaspalveluun ongelmatilanteen ratkaisemisessa.

Suostumus

Ostamalla lippuja Biletti.fi sivustolta, suostut ylläoleviin toimitusehtoihin.

Copyright Biletti.fi @ 2024